Friday 13 June 2014

Saya tak tahu nak letak tajuk apa. Bebel pun boleh.

Haha.
Entri tanpa salam xD okay straight to the point. Rasa nak give up belajar sekarang ni. Kahkah. Aku tak reti cara belajar sebenarnya. Tapi bila fikir balik apa je boleh aku buat selain belajar. Lolz. Chef? Goreng cili pun belum naik minyak dah hangus. Supermodel? Kah. Badan macam patung Jakel bak kata Song Li tu tak pe gak. Meniaga? Lecture WUS pun aku tidur selalu -,-

Solusi ; Belajar je la hoi. Itu je la "the-so-called" speciality yang ada walaupun otak macam tak boleh nak digest nak benda benda ilmiah ni hahahaha kbai.





Anyway. Splendid day today tho we are pretty late bhahaha okay. Bukan pretty. Ugly latee. We supposed to gather around 6.45am but guess what, 6.36am baru aku dengan le roomate sedar xD
Whatever it is dapat jugak berendam haha




gambar memang sengaja digelapkan. kah!


And of course. It cost cents for being reall late hahaha


Rehlahtul insan. Part of it lah rasanya. Haha


No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !