Sunday 8 February 2015

Hujung minggu!

Hoyyllaa cikebacikebum. Selamat hari Ahad! Jyeah.
Hari yang sangat progresif. Haha. Jadeyy yadey yadey progresif lah sangat. Ah ha. Anyway hari ni kemahen semangat bangun pagi nak pergi pasar pagi. Lamaaaaa gila kot tak pergi pasar pagi Temerloh ni. Dan aku bapak la terkejut sebab panjang gila hoihhh pasar diaa. Siap ada gerai tepi sungai lagi. Terpaku sekejap. Cari rencah masak best laa murah. Kot. Haha. Apadahal aku jumpa sayur pebret aku ulam botol tu sehinggit je sepinggan bapak laa murahh. Tapi aku je eksaited sebab bila balik rumah ibu cakap menda tu normal ah seringgit. Hahaha. Foinee. Aku mana pernah pergi pasar beli menda menda ni.

Balik rumah perut kinyangg. Stream pulak cerita APUD episode 9. Padahal dah tengok semalam. Huahuahuaa harini episode 10!




Gigih pulak aku setia dengan cerita ni. Jangan layu di tengah jalan udah laa kak oii.

Anyway Jumaat lepas, aku pergi UPM, settlekan hal master kakak aku. Kemahen gigih hari2 keluar rumah. Khamis tu pergi Kuantan. Pergi Tg. Lumpur, macam nak gila tengok banyaaaak gila ikangg sotongg udangg ketangg segarr yo. Nak beli Lala tapi semua bantah sebab tak da sapa pandai masak. Kahkah.


Cuti sem yang paling banyak aktiviti. 20 hari (ye ke?) cuti, 10 hari dalam kereta. Amboi giteww. Tah ye ke tidak.

Anyway selamat hujung minggu :D

No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !