Tuesday 3 February 2015

Whatsapp

Bangun pagi-pagi kadang kadang terfk-ed up jugak dengan whatsapp dari bermacam group yang beratus-ratus sampai tahap erghhhh like seriously wadahek they talkin about? -.-

Tapi bila fikir balik kan, i should be grateful tho. Whatsapp yang beratus-ratus tu datang dari family and friends jugak.
Well, at least it means you still got family members and friends right? For some reason la. Itu group MEMANG family and friends. Bukan random group like hey kau dah bertahun tak tegur aku and then macam mana aku boleh ada dalam group ni adakah sebab kita sekampung? Haa. Gitew.

But seriously aku tak boleh betul tolerate dengan chain message ke, mesej ada babi dalam makanan ke, bas terputus dari radar ke amenda. Like seriouslyyyy? Amboi senangnyaaa kau main forward message. Tolongla look up for infos sikit. Jangan pandai main copy and paste je. Budak tak mumaiyiz boleh buat, yang dah besar tua bangka ni beza lah sikit perangai dengan bebudak tu, kan kita semua ada otak. Kan? Kan? Kan.

---



Bangun pagi banyaaaaaak gilaa cekelatttttt kat dapurrrr ibu beli. Gila betul. Diabetis Mellitus hoi cenggini punya mentekedarah TT_TT

P/s ; Aku dah banyak buat benda mengarut dekat rumah ni. Antaranyaaa, stream cerita Asam Pedas Untuk Dia sebab dahek aku baru tengok cerita tu dekat TV Ahad lepas dan terseksa dalaman aku menunggu cerita tu setiap minggu dan kena catch up balik dari ep 1. Ah ha! This is madness. Cerita tu okay okay je laa tapi dia punya pelakon dia selamba kebadak punya dialog. Haha. Tu yang lawak. Ha, tengok aku sebut pasal cerita ni pun dah cukup buat sengih sampai telinga hokay.

No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !