Saturday 24 January 2015

Cuti oi!

Hollaa hellaaa cikebacikebum.




Amagaddd. Exam ended.

And..

Yes.

I am homeeee.

Okay lame me lame. Orang lain dah berzaman duduk rumah okay. Lol. Ah tak kisah laaa. Nak jugak beriya.

Aktiviti dia kat rumah ni hambar je lah. Takkan nak expect menanam pokok serai atau menanam bonsai pulak ye tak?
Tapi pergh schedule dia memang terbaik ikut masa dekat usm. Nak nak lagi masa study dan exam week ni hahah.

5.30-6.00am confirm bangun. Subuh. Then tak tidur. Melangut lah buat apa-apa yang boleh kasi tak tidur.
7.00-8.00am kalau kat usm breakfast susu etc, susu takde kat umah. Malas nak beli sebab aku je hadap benda tu. tapi kat rumah masak ah nak breakfast. Sebab akak aku tak main sarapan sarapan ni Lol

Melangut sampai tengah hari. Tidur before zohor. Kalau dah tidur before Zohor tak tidur dah lepas tu. Kalau tak tidur, aku akan tidur dalam pukul 3 then sampai Asar dalam 4.45pm cenggitu. Layan layan ibu ayah balik kerja jap.
Pastu tidur pukul 12 malam. Hahaha.

Ayah aku siap kata aku asyik tidur. Hoih manadaaa T_T





Ni dia makan dia bila melangut. Aku dengan akak aku bukan ada kerja kat rumah ni ha. Duk perabih benda yang sama cerita Pinocchio tu. Dekat USM memang tak laa ada masa nak layan segala benda kan.
Payah bila dua beradik jumpa ni. Sama je macam si mac dengan ipad tu. Isi benda sama je. Macam aku dengan akak aku la. Bhaha. Lol pastu ibu balik tak pasal-pasal dia pulak layan kat OneHD. Lol sangat.

Aku dah perabih cerita tu tak tahu nak tengok pebenda lagi. Aku dah la tak layan benda benda Running Man ke Roomate ke pebenda. Haha. Kena cari benda lain nak buat ni ha.

Anyway, kemain gigih harini sebenarnya nak makan beras cekelat. Ending dia buat sendiri je lol.




Tadaaa. Nampak menyelerakan bukan? Haha iyo. Main curah curah taruk cekelat dalam periuk, cair guna double boiling taraaaa. Siapp sudah.

Dia cerita dia sebenarnya macam ni, kau nak makan semulut je sebenarnyaa. Lepas dah dapat tu takde dah rasa nak makan. Haha.

Nak start daiyyet balik ni haaa. Dah dah laa tu makan yedok. Huahuaa. Nak g kelas zumba ekceli, banyak pulak perkakas senaman tak bawak balik. Herghhhh.

Dah. Selamat cuti cutian olzzah ♡

No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !