Friday 16 January 2015

Sejarah.

Pernah baca buku sejarah tapi macam baca novel Hikayat Cinta Ratna Serimandi Dewa Arena Putri?

Yes. Always.




Tapi feeling zero. Haha.

Kot la penciptaan kertas oleh Cai Lun dari tamadun Cina boleh buat air mata jatuh macam Ratna ditinggal suami akibat orang ketiga ketika tengah sarat mengandung atau mungkin kejatuhan Dinasti akibat sistem feudal sama seperti jatuhnya hati Ratna pada si suami.

Hahah.

I just make up the name anyway.

Patutnya lah kan, ada tiga hari gap untuk tiga paper yang straight. Tapi memandangkan aku rasa aku tak boleh nak survive the whole day untuk membaca hikayat cinta Putri Tama dan Sri Dun, atau nama lain dia Epik Cinta Tamadun, aku nekad nak buat Titas jadi bedtime story. Ah ha. Dah dua malam namun story tinggal story, hanya bedtime tinggal di hati. Tup tup selak selak baca baca alarm berbunyi menandakan hari dah siang dan nota kau jadi serabai konyok sana sini. Haha.

Aku cuba untuk fokus. Hebat gila percubaan aku malam ni.

Tapi
.
.
.




Aku buat benda ni pulak malam ni. Haha ❁
Benda ni tergantung depan mata dah satu sem, tiba-tiba hari jugaklaa kau nak buat, nak lukis baru en? Lawak sangat. Sangat ԅ(¯﹃¯ԅ)

Paru paru rasa kering makan kapur. Hahaha. Over gila.

Lagipun dua tiga hari ni hidung asyik buat masalah je. Meleleh je selalu. Entah kenapa over sensitif. Tetiap pagi bangun dengan hidung berair mata berair, pastu malam tidur dengan keadaan yang sama dan hidung disumbat tissue. Kalau mati tak bernafas punca dia aku rasa tissue dalam lubang hidung ni la. Hahah. Tak ini bukan selsema, dia nature aku cenggini. Duduk bawah kipas ke apa ke mula ah memberontak. Phuhu

Wait. Aku tak amik dadah or what yer. Tapi leleh leleh ni macam gian ye dok.

Tidur la tidur. Musim exam kemain punctual kau waktu tidur. Hahahha ( `ิิ∇´ิ)

No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !