Wednesday 21 May 2014

Sketchie

While I am searching for some foolscaps to jot down some points for the assignment *yeah, I havent finish it yeeeeeeet T_T* I found my lab notebook. I am the one in a big suprise when I saw the sketches HAHA. Sumpah tak ingat langsung buat kerja ni masa Lab *patut tak dapat jawab test tadi. Okay, sudahhhh cukup cukup sudahhhh*. Basically kerja mengarut dengan Sol, berangan lebih je kitorang. Okay lah tu, nampak la ada visi misi hidup dekat situ walaupun main-main tahap tak boleh dibantu macam bila pesan air dekat kafe Murni. Kahkahkah. Concentrated gilaa. To be honest, tentatif kahwin-mengahwini masuk dalam tentatif hidup tapi tak rasa nak masukkan dalam timeline hidup bawah ni. Haha Entah siapa punya kerja :p And of course that preganancy thinggy laaaaaaaagi bukan keluar dari kepala otak aku. hahaha tetiba teringat zaman hingus meleleh dulu, aku tak rasa aku nampak jalan langsung. Kot yer nampak pun waktu tu semua cliche nak gila macam jadi doktor ke, engineer ke. Makcik-makcik mana nak pandang Audiologist macam kami ni haha eh tapi dalam seumur hidup aku tak pernah pun rasanya nak jadi budak medik. Ehhh ke ada? Almost lah nak pergi apply Medic MARA  tu. Engineer tu ada sangat. Hampir lah jugak tapi bapak aku tak kasik sebab memang aku tak sesuai pun. Math pun bongok hahahaha nak kira baki beli nasik dekat kafe pun tercungap apatah lagi bila pergi kedai Che Din haha





Anyway, kalau lah flow hidup ni senang macam tulis atas kertas. 
Kalau lah senang nak tentu kan hidup macam boleh siap satu sesi lab kan senang. Phew~
Inalillah tu dia macam sticker. Boleh je lekat dekat mana-mana antara arrow tu. 
Mungkin aku patut bagi mak aku benda ni? Haha 
Kot umur mak aku panjang dari aku boleh dia tolong tampal dekat mana ending hidup aku. Haha Sayu ohh. *nanges*




Aku baru tahu yang kena hantar assignment pukul 12 tengahari esok. Pehhh peehh peeh. Memang kena settle malam ni lah gayanya. Esok kelas full kot T___T
bosan pulak asyik tulis pasal assignment. Muntah darah aku macam ni 



No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !