Monday 4 August 2014

Roti ke lempeng ni?

Puan ibu dan encik ayah dah start kerja. Means raya dah habis dan kembali forever alone di rumah. Aku nak type adik-adik kembali ke sekolah pun kejadahan aku tak ada adik. Haha. Along aku pulak dah kembali ke USM Penang beliau for practical. Hoyeah.



Yo yo o je memasak. Amenda entah jadi. Heh. Dont feel like writing. Adioss.

-----
Edit;
6th August ; 1.00am

- Aku blogwalking dekat mana entah jumpa resepi buat roti. Kahkah. Patut lahh aku rasa macam lain macam je roti aku dekat atas ni. Aku duk salut dengan breadcrumb tapi hampeh tak melekat! Haha. Patut ah, baru saat ni aku sedar aku lupa salut dengan telur dulu ! Ah. Noob betul. Haha. Biaq pi lah, dah lama dah cerna makanan ni. Haha. Jadi jugak kot ye pun.

No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !