Monday 4 August 2014

Eboy Boboy Kumaran Ganesan.

Nah. Aku nak promote kucing sikit. Hahaha. Tak ada kerja. Anyway, ni hutang entry berzaman daripada sem lepas dah, aku janji dengan tuan punya kucing nak buat entry pasal kucing kesayangan dia. Lol. Dia mintak dah nak buat entri sendiri tapi heck no, jadi eboyan.blogspot jadinya blog aku kejap lagi. Hahaa.




Ada yang berminat? Boleh PM laju-laju. Kahkaha.
Named Boboy Kumaran Ganesan a/p Kumareswaran (betul ke? nama bapak aku hentam sebab aku tak ingat) kahkahkah. Also known as Eboy. Aku rasa kalau kau duduk dalam kalangan kitorang nama Eboy ni lagi banyak disebut dari nama sendiri kot? Haha.
Layan kan aje lah.

"Ma, eboy makan dah harini? Berapa pinggan?"

Lol. Sumpah kalau dengar mesti orang fikir tengah cakap pasal manusia. Kahkah. Well, tuan dia pun anggap dia macam manusia anyway. Lahir dekat Kanada, double degree in law and architecture, and master in medical. How cool is that seekor kucing? Hahahaha.

Eating spaghetti.

"Eboy tak suka spaghetti ni.."

"Eboy..Eboy. Engkaulah ratu hatiku. Bila ku berduka, engkau hiburkan selalu...."

Lagu favourite tuan dia. Haha. Dah macam delusional dah gayanya. Delulu betul. Hahaha.

Aku pun rasa aku dah tak betul masa aku tengah menaip benda alah ni. Cita-cita tuan dia nak mengahwinkan kami dengan si Eboy ni dan menuduh kami sentiasa curang dengan Eboy. Haha. Oh please.




Haha. Nah bak kata tuan dia Eboy tengah solat gambar atas tu. Orang tertentu je boleh brain dengan statement sebegitu. Haha.
Anyway, dikatakan muka Eboy ni ganas dan bermuscular tapi dekat mata aku jambu semacam je. Hahaha. Eboy lah sangat. Aku je yang panggil dia Eboy. Boyan atau Bojan. Haha. Maaf ah sol aku kutuk kucing hang.
Kalau nak tahu dalam rumah ni, tuan dia je sayang si Eboy ni. Penghuni lain semua mengecam makhluk bernama kucing ni. Haha.
Aku pun termasuk lah dalam satu golongan tersebut yang suka panggil dia eboy de KK, aka eboy kucing kampung. Kahkah.
Senang cerita kalau terjumpa kitorang dan nama Eboy disebut-sebut, itu bukanlah Mr.Y *this is sucks. Haha.* atau suami, boyfie atau kerassh kepada sesiapa. Hahaha. Itu hanyalah seekor kucing.

Dah la. Aku sakit rahang sebenarnya ni. Ke sakit gigi entahlah. Ibu kata gigi nak tumbuh. Oh tidak. Tak ada nampak space gusi langsung untuk gigi nak tumbuh. Disaster!

No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !