Thursday 14 August 2014

Buah oh buah nenas

Selamat Khamis chuolls ;D
Ada yang dah raya kali ke-dua? Haha. Aku belum lagi. Sikit hari lagi saya bole raya.

Liat seh nak buat kerja harini. Kain pon aku baru start masuk mesin. Bhaha. Malasnyaaaaaaah. Kerja rumah ni dia sangatlah mengikut mood! Ada je hari yang aku boleh buat kerja non stop ada je hari yang nak bukak tingkap dapur pun malas. Pfff.

Semalam puan ibu bawak balik buah nenas. Tapi sebab semalam mental breakdown so aku nak keluar bilik pun malas dan tidur je. Harini baru nak tergerak hati nak potong buah tu.



Hahaha. Coolio kan cacak-cacak dia? Boleh la acah rambut spike cenggini. Haha. Dan sesunguhnya ini pon first time aku kerat buah ni. So apa lagi, dunia hujung jari kateko ;



Hahaha. Aku pun susah nak percaya aku gi tengok Youtube menda ni. Eh tak pe ahh. Malu mengoogle sesat kerat. Haha. Dan dan aku nak potong buah ni, dia kata kena simpan dalam peti dalam 30minit. Untuk gula upside down ape tah. Sambil-sambil tu aku pun duk lah melalut dengan bebudak ni dekat wasep dengan tuitah.



Bak kata ikah. Dapat besar buah epal je nenas tu. Hahaha. Memang pon. Buah kecik je. Tapi serius manissss.

Okay la kan dapat satu bekas plastik ni. Makan pulak dengan mak bee punya kuah rojak. Heol. Nasib aku tak peknen, tak de lah gila sangat dekat buah masam. Hahaha. Tak de kaitan.

- Nenas ke nanas eh ejaan dia? Hahaha. K. Pineappeoull.

Aku menengok cerita ya Ustaz dekat Ceria tadi, pasal solat jumaat. Hampir tertipu aku. Ingatkan harini dah jumaat. Pastu alih tengok Prima. Blergh. Aksi Kucing kau. Boleh tahan gak cerita melayu dedulu. Mengarutt gak jahilnya yer. Bosan bosan tutup tv masuk bilik. Lagi heaven.

No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !