Wednesday 6 August 2014

Maqlubah.

Haha. Okay this is random. Aku ternampak post Aman Palestin pasal Nasi Maqlubah, makanan Palestin sekejap tadi. Teringat convo dengan Atikah pasal kitaorang duk meningat nama nasi tu sebelum test basic linguistic.

"Nama apa weh nasi tu? Ma..ma something. Aku ingat dia ada huruf D.."

"Nasi Mandibular.."
poker face.
Haha. Rasa macam hampir dilempang oleh Irka pada masa tu. Haha

Tak tahu mandibular tu hape boleh lah try Google. Haha.

Tak lama lepas tu aku jumpa nama nasi tu bila tengah browse gambar-gambar lama dalam phone. Semangat aku berlari ke bilik dia, macam jumpa harta karun gayanya. Bahaha.

Dan harini lepas AP post pasal Nasi Maqlubah tu (AP troll kereta kebal zionis sebenarnya. Haha. Maqlubah means terbalik - kereta kebal tu tertonggeng terbalik. Haha) Aku cari balik gambar-gambar tu. Masa pesta makanan antarabangsa haritu.








Huu. Aku wonder. Kalau semua yang ada dekat situ masa jual tu Palestinian dan kembali ke Gaza, agak-agak dorang hidup lagi tak? Or in pieces lagi tak? Sempurna lagi tak? Huuu T_T
Tetiba terfikir. Harap yang baik-baik sahaja untuk mereka kot kot dorang tak duduk Palestin pun.
Atau mati syahid :)

ㅡ Penatnyaaaahh. Barely get enough sleep. Sibuk betul i dekat dapuaq. Haha.

No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !