Thursday 3 July 2014

6 kaki.

Guwa rasa kan. Guwa tengah mental breakdown. Kah. Taktau lah kenapa. Lain macam je hari-hari. Tak tahu lah sakit ke apa en.
Bila bangun dari baring je rasa macam terawang-awang. Bukan siang je, malam pun sama. Nak kata sebab puasa tu macam tak je sebab kadang-kadang dekat usm pun selalu jadi. Vertigo? Tak ada lah sampai macam tu kot rasanya. Paling teruk pun aku rasa aku ada low blood pressure.
Dah lah rambut guwa selalu gugur.

Hmm. Entah lah. Kalau lah mati tu lagi senang dari hidup, nak je rasa. Tapi tak sedia. Nak hadap hari esok pun tak ada kepastian, inikan lagi nak hadap hari mati yang infiniti tu.

Allah je tahu apa yang aku rasa. Sebab aku pun tak tahu apa yang aku rasa. Hm.

Eh dah kenapa semua entry depressi. Kah




Motif?
Kbai.

No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !