Tuesday 1 July 2014

I cant evenㅡ

Mimpi pelik.

Pasal Encik M dan aku menjadi Cik N. Huahua okay entah apa entah mimpi pasal aku attend event, event islamik yang dekat majlis tu dia pasang Surah Ar-Rahman. Dan aku punya duk miming Surah tu. Itu waktu dalam mimpi lah. Rasanya macam terbrag dengan realiti kot, sebab memang macam tengah usaha hafaz surah tu sekarang ni. Tapi tak ada lah expect sampai boleh masuk dalam mimpi.
Okay, tiba-tiba encik M tegur guwa.

"Saudari ni kos apa yer?"

Felamak. Saudari. Lap peluh. Hahahahaha

Sumpah encik M masa tu ahh adorable dan manly sangat. Padahal realiti dia erm ermm erm tersasar sangat, eh sikit lah. Bahaha kbai.

Dahla lepastu tak tahu la macam mana boleh pergi rumah dia, tidur dengan adik perempuan dia. Puan Ibu dia melawat bilik sebelum tidur dia pulak masuk sekali.
Tanya itu ini. Okay. Caring. Full stop.
Okay. Encik M dengan kain pelikat =_=
Asdfghjklaowhmdhie my feels ;;;;

Yang peliknya aku jadi orang lain.
Dan lagi pelik kenapa Encik M yang masuk dalam mimpi -,-
Tegur pun tak pernah, apatah lagi nak guwa masukkan dia dalam short term memory guwa ni haa. Apatah lagi aku nak suka dia, memang tidak laa.
Bangun tidur je dengan muka blur. Lolz

Tak boleh brain betul.

Entry tidak bermotif.
Aku patut kemas rumah dan lipat kain. Harini birthday Puan Ibu, nak keluar makan-makan puasa pulak khhaaann.
Lalu my Along suggest untuk guwa kemas rumah. Ah ha! Tengok la macam mana.
Tsk.





Dah 3 Ramadhan ni, hari mendung je. Mengundang katil betul.
Huks.

No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !