Wednesday 16 July 2014

Galus ㅡ Gagal Lulus

Memandangkan mata tak dapat tidur semalaman, jadinya bangun pun sudah tengahari. Okay. Aib -.- Haha.
Dan suprisingly, boleh aku lupa pasal result provisional yang keluar harini. Err err. Orang dah duk pakat cek dah aku baru pisat-pisat lap tahi mata. Errr eer.
Tak tahu la U lain ada ke tidak tapi result USM provisional ni ala-ala pre-result untuk tahu status gagal/lulus sesebuah subject tu. Haa. Gitu. Kalau fail subjek ada kod U, maka wajiblah repeat atau buat short sem kalau anda mahu bergraduasi. Hehh.
Kalau lulus, luluslah. Lupakan kenangan paper yang ada, kalau lulus* tu repeatlah untuk baik pulih pointer. Kecuali subjek U lah memang wajib repeat. Hoho.
Result untuk pointer dan grading akan keluar minggu depan. Tak best betul, nak raya-raya kena hadap result. Heh.
Tapi itu lah, less expectation sangat-sangat untuk sem ni. Hikhuks. Main-main dah tahap budak jumpa cekelat kapas dekat taman permainan. Rasa macam loser pulak en datang usm sebab nak main dan nikmati wifi. Eh. Okay. Next sem aku berubah. Lulz.

Nak cek provisional tu pun ketaqq sebab paper anatomy telinga tekak aku tu. Dari sem lepas aku duk cuak paper tu. Oh haa. Ye la weh bayangkan, out of 7 ke berapa entah essay tu berapa je aku rasa tahu jawapan itu pun entah betul ke tak. Haha the rest aku hentam sahaja like M. Faragublin mota de hawk et. Al punya kajian. Term tak penah dengar pun hado. Jangan memain.



Okay. Syukur Alhamdulillah. Ini je la mampu dikongsi. Pointer dengan grading itu maklumat sulit kerajaan repulik diri sendiri. Hahaha. Aku bukan cuak apa, cuak sebab result nanti kena hantar dekat bank rakyat tu ha. Kena gantung duit tak pasal den miskin satu sem.

Dan.

Lahanat punya manusia serang orang awam boleh lah. Dasar bacul kayu api neraka! Hmppphhh. Ceasefire kena tolak meroyan lah engkau.

Jangan berhenti untuk doakan yang terbaik untuk mereka.

2 comments:

  1. Assalamualaikum.. Saya nak tanya kalau repeat paper dkt usm ni kena buat balik assignment atau dia ambil markah sblumnya.. Lg satu mcm mana dgn pengiraan cgpa? Lepastu ada effect tak kalau Kita repeat paper mcm effect bila nk apply scholarship ke

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.. Saya nak tanya kalau repeat paper dkt usm ni kena buat balik assignment atau dia ambil markah sblumnya.. Lg satu mcm mana dgn pengiraan cgpa? Lepastu ada effect tak kalau Kita repeat paper mcm effect bila nk apply scholarship ke

    ReplyDelete

Nak pinjam lipstick !