Tuesday 1 July 2014

Makanang.

Semalam punya berjela guwa hantar message dekat cik puan ibu suruh belikan bahan nak buat salad dengan tortila. Sekali baru nak pejam mata, cik puan tu call.

"Mohon bersiap. Ibu dengan ayah dekat tol dah ni. Jom beli barang awak.."

Huks. Bila dah duduk rumah benda yang paling aku malas buat adalah bersiap untuk keluar.
Tak ada kompromi langsung semalam. Kira macam Nazi dah arahan ibu suruh keluar tu. Hahaha.




Kira gigih la aku bersiap khonn. Bila aku bersiap ibu pulak.


"Awak ni nak pergi pasar je pun.."

Oh ha. Imej kena jaga la bu walaupun nak pergi Tunas Manja jekpon. Bahaha
Ayoh kalau nak makan, beli ape kadang-kadang kena tanya ibu sebab kadang-kadang ada je benda yang karut sikit dia nak beli. Kahkah tapi dengan aku semua aku on, suruh masuk trolley. Bhaha.

Ghupanya Encik Ayoh nak makan benda yang grill grill itu.



Gigih aku duk memanggang. Lulzah.

Ah yang penting puas hati dapat makan salad dengan tortilla.
Rasa nak makan lagi harini.
Sihat dan mengenyangkan. Kuikui
Guwa lahap sangat so jangan harap nak ada gambar. Kah.

No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !