Friday 18 July 2014

Minyak Yu Yee

Okay ceritanya begini. Aku dengan minyak panas ni berpisah sik ada, dari kecik sampai ke besar, daripada bam harimau, minyak cap kapak, Vicks hingga la ke Minyak Yu Yee. Entah betul ke tidak ejaannya. Sebab aku selalu sakit kepala, ada migrain. Dan aku avoid ubat so bertahan pakai minyak angin jekla.

Perut aku ni sakit gila lagi, pedih kemain. Ahh tak tahu nak cakap macam mana yang penting period pain pun tak sakit macam ni serious! Huks Heol, lama pulak dah rasa menderita macam ni. So subuh-subuh lagi aku dah mandi minyak. Haha idok la mandi tapi sapu je pun tapi ya Allah, pedih dia sampai tahap menggelupur macam kena bakar je rasanya! Gila hari ini dalam sejarah betul. Sampai pergi cari bedak duk lumur bagi hilang, duk depan kipas lagi. Pakai minyak panas tak menggelupur macam ni. Ffuhh.
Agak-agak kenapa eh? Apa kaitan dia? Tapi serius memang pedih gilaaa kulit jadinya. Which is never happened dekat aku benda ni. Huks.

Patut lah aku Allah lahirkan aku jadi warganegara Malaysia, bangsa Melayu bukan warganegara Palestin bangsa Arab. Manja kemain. Aku kena minyak pun menggelupur hilang arah ini kan lagi kalau kena bakar tak pun bom mortar. Pheww

Tapi serious macam kena siat. Fuuhh.


ㅡ Hmm..tak tahu nak cakap apa pasal MH17. Semoga kebenaran tertegak jua. Amin.

No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !