Monday 14 July 2014

Tido.

For the past few days/weeks i feel that my skin's condition is slightly bad than usual. Seketul jerawat muncul secara tiba-tiba dan ia amat mengkonfiuskan sebab aku hidup 20 tahun pun tak sampai 20 biji jerawat yang pernah wujud. Thanks Allah for that. Haha. Acne problem doesnt bother me much but I do take care of the skin quality. Haha ceh.

Okay, point sebenar bukan nak cerita pasal jerawat ke jeragat ke hapa atau tips kecantikan. I am too noob for that. lulz
Tapi pasal eyebag.
Pertanyaan dia adakah waktu tidur ada kaitan dengan eyebag? Hahaha




Selfie ditunjuk atas motif sebagai perbandingan. Haha.

Lack of sleep ->  Just enough sleep ->  Over sleep.

Nampak tak perbezaan eyebag disitu?

Dan konklusi aku, tidur berlebihan memang menyebabkan eyebag hidup dengan jaya.
Dan sekarang memang terlebih tidur, kualiti kulit memang jadi hampeh sangat. Felamak. Kulit pulak jadi merah. Heh. Kalau pinkish takpe lah jugak -..-
Stress betul tengok muka jadi sembab. Aku sendiri takut tengok muka. Itu baru tunjuk separuh muka ni, kalau tunjuk semua part terlebih tidur tu, laptop korang boleh campak kot. Haha.
Patutnya kondisi kulit lagi teruk bila tak cukup tidur kan? Dah kenapa terlebih tidur pun muka boleh rosak eh? Any scientific explanation?
Tapi belum lah sampai tahap nak lekat tea bag apa semua dekat mata. Cukup pakai toner stem cell dengan night cream untuk merawat kulit. haha. aiwah.

*menguap*

Goodnight. Tidur lagi. Hahaha

Random thought ;;
-- Rajin pulak aku menghapdate -,-
-- Aku idokla pakai purdah ke hapa dekat luar, tapi ale ale ale tak pe lah, malas nak explain kenapa, paham sendiri lah. Haha. Gambar selfie selfie ni malu aih, kena hambat dengan murobbiah pun boleh jugak. hahahaha. gurau
-- Aku rindu nak tengok anime !! Tons of anime dalam laptop, tapi tapi... hmm. Tahan nafsu. Hew


Ah ! Rindu ! Tsk.


No comments:

Post a Comment

Nak pinjam lipstick !